Naprawa wysyłkowa


Zapewniamy konkurencyjne ceny (dla serwisów rabaty) i atrakcyjne terminy. Przy stałej współpracy możliwość dodania informacji o serwisie na tej stronie.

Naprawa elektroniki w KRAKOWIE – ŁAGIEWNIKI (okolice Sanktuarium), PODGÓRZE (SerwisKalwaryjska.pl) oraz WYSYŁKOWO.

Naprawiamy także inne urządzenia elektroniczne: RTV, Audio, drobne AGD, elektronikę samochodową, itp.


Ze względu na pracę także w terenie prosimy o wcześniejszy kontakt w celu umówienia terminu.
Więcej informacji: info@naprawa-laptopa.com.pl

Zobacz: Przykładowy zakres usług oraz przykładowe ceny.

Naprawa wysyłkowa:

1. Skontaktuj się z nami – najlepiej poprzez e-mail: info@naprawa-laptopa.com.pl
a) W mailu podaj producenta i model laptopa, w razie wątpliwości może to być także zdjęcie etykiety z modelem.
b) Opisz usterkę – obecne zachowanie laptopa oraz czynniki które mogły mieć wpływ na wystąpienie usterki – np. zalanie, upadek, uderzenie, uszkodzenie zawiasów, podłączenie urządzenia, przegrzewanie, itp.
W przypadku zalania dodatkowo czym był laptop zalany (woda, sok, itp), kiedy został zalany, miejsce zalania (np. klawiatura, spód).

2. Kontaktujemy się z Państwem
W razie potrzeby możemy poprosić o dodatkowe informacje, proste czynności pozwalające doprecyzować problem lub zdjęcie.
W niektórych przypadkach możemy wstępnie podać koszty co pozwoli ocenić opłacalność naprawy, sprawdzić dostępność i czas pozyskania części, oszacować czas potrzebny na naprawę.
Uzgadniamy ewentualny koszt diagnozy oraz koszt odsłania laptopa w przypadku rezygnacji z naprawy.
Uzgadniamy dodatkowe warunki i szacunkowe koszty – np. zakup usługi naprawy przez Allegro.
W przypadku decyzji o wysyłce w celu diagnozy, naprawy, modyfikacji, kopiowania danych umawiamy się na termin i sposób wysyłki.

3. Wysłanie laptopa.
Laptopa należy zapakować w sposób zapewniający bezpieczny transport. Sposoby pakowania i wymagania są często opisane na stronach internetowych przewoźników.
Polecamy zapakować laptopa w karton co najmniej kilka cm większy niż laptop, owinięcie w folię bąbelkową (co najmniej 3cm grubości, zabezpieczenie folią przed wilgocią (stretch, worek strunowy, zaklejona reklamówka).
Przed zapakowaniem należy wyjąć wszystkie urządzenia z portów USB, karty pamięci, itp.
Zasilacz lepiej zapakować osobno w folię bąbelkową i umieścić w pudełku obok laptopa, można dodatkowo zabezpieczyć przed jego przemieszczaniem przyklejając taśmą klejącą.
Jeśli posiadają Państwo oryginalny karton – znacznie ułatwi to pakowanie.

Do przesyłki należy dołączyć informacje:
a) Pisemny opis usterki
b) Dane kontaktowe, preferowany sposób i godziny kontaktu
c) Opis zawartości przesyłki (np. laptop, bateria, zasilacz, torba, itp.)
d) Dane potrzebne w czasie diagnozy, naprawy, testów, kopiowania danych – ustalone wcześniej (np. hasła, katalogi z ważnymi danymi)
e) Opis innych uszkodzeń – uszkodzona matryca, pęknięty dotyk, brak klawiszy, wyrwane zawiasy, brak klapki, itp
UWAGA:
a) Nie należy umieszczać zasilacza, baterii, ani innych elementów na lub pod laptopem – grozi to uszkodzeniem matrycy w czasie transportu.
b) W przypadku laptopa zalanego – jeśli jest taka możliwość należy odłączyć baterię i zapakować osobno umieszczając z boku laptopa.
c) Karton należy w całości wypełnić materiałem zabezpieczającym, nie pozostawiając wolnej przestrzeni (unieruchomić laptopa w kartonie).
d) Polecamy przesyłki kurierem oraz ubezpieczenie przesyłki. Nie odpowiadamy za działania przewoźników.
e) Przesyłki zwrotne realizujemy za pośrednictwem Kuriera.

4. Po otrzymaniu laptopa przeprowadzamy diagnozę i przedstawiamy koszty oraz przewidywany czas naprawy. Czas i koszt naprawy może ulec zmianom ze względu na opóźnienia w dostawach części, dodatkowe usterki które mogą się ujawnić po naprawie usterki głównej. Z tego względu staramy się przedstawiać czas i koszty w formie widełek „od do” lub na zasadzie „element … będziemy mogli zdiagnozować dopiero po usunięciu usterki …. , jeśli okaże się uszkodzony koszt wzrośnie o… a czas naprawy o….”.
Przedstawiamy także koszty wysyłki w wariancie płatności z góry i przy odbiorze.
W przypadku uzgodnień zakupu usługi poprzez pośredników (np. allegro) przestawiamy także koszty pośrednictwa (koszt wystawienia aukcji, koszt prowizji dla pośrednika).

Wprowadzamy naprawę do systemu i zostaje wysłany na adres e-mail link do śledzenia statusu naprawy.

5. Po akceptacji warunków – przystępujemy do naprawy. Po wykonaniu naprawy wykonujemy serię standardowych testów (zależnych głównie od usterki) lub na życzenie dodatkowe testy.
Następnie wystawiamy FV i przesyłamy wersję elektroniczną na adres e-mail.
Po otrzymaniu należności przelewem odsyłamy laptopa lub (jeśli taka forma została uzgodniona) wysyłamy za pobraniem.

Jeśli warunki nie zostaną zaakceptowane odsyłamy laptopa zgodnie z uzgodnieniami.